CENTRUM SZKOLEŃ BEHAWIORALNYCH

dni
godzin
minut
sekund

Jak pracować, żeby nie zwariować?
czyli
Wszystko czego chcielibyście się dowiedzieć o wypaleniu zawodowym, ale boicie się zapytać.

Warszawa 19 maja 2018

Organizator

Współorganizator

Samorząd Studentów WMW SGGW

Partner

Patronat

Patronat medialny

PROGRAM

8:00–9:00
Rejestracja uczestników

9:00-9:15
dr hab. Krzysztof Anusz
„Czy wypalenie zawodowe, to realny problem wśród lekarzy weterynarii w Polsce?
Spostrzeżenia prezesa Warszawskiej Izby Lekarsko-Weterynaryjnej.”

9:15–9:30
Agnieszka M. Staroń
„Syndrom wypalenia zawodowego- jak go rozpoznać?”

9:30–11:00
Panel dyskusyjny 

„Czy wypalenie zawodowe to także mój problem?”
Prowadzenie: lek. wet. Jacek Szulc
Paneliści:
dr n. wet. Beata Degórska
lek. wet. Krzysztof Zdeb
prof. dr hab. Krzysztof Wąsowicz

Przerwa kawowa

11:15-12:45
dr Sabine Schroll „Wypalenie zawodowe oczami austriackiego lekarza weterynarii.”

Lunch

13:30–14:15
mgr Aleksandra Kłosowska (coach)
„Jak radzić sobie ze stresem? Stres moim przyjacielem, czyli skuteczne zarządzanie sytuacją trudną i zapobieganie wypaleniu zawodowemu.”

14:15–15:00
mgr Aleksandra Ostrowska (psycholożka)
„Jak zachować równowagę między pracą, a życiem osobistym?”

Przerwa kawowa

15:15-16:00
dr Michał Pręgowski (socjolog)
„Kiedy powołanie i pasja prowadzą do wypalenia. Compassion fatigue, jako problem zawodowy lekarzy weterynarii.”

16:00-16:45
mgr Sobiesław Zakrzewski (filozof, psycholog)
„Stres i wypalenie–pułapki, w które można wpaść regulując własne emocje.
Trochę o uzależnieniu od alkoholu i innych uzależnieniach.”

16:45-17:30

mgr Anna Pietruszka-Dróżdż (socjolożka)
„Matka-partnerka-lekarka, czy te role można pogodzić?”

FORMULARZ

Opłata za udział w konferencji 150 zł

Powinna być wniesiona na konto :

Centrum Szkoleń Behawioralnych ETOVET 

mBank 13 1140 2004 0000 3402 7671 3385

lub

na konto PayPal – etovet@etovet.pl
(przelew na e-mail)

 W tytule imię i nazwisko uczestnika

Kontakt do organizatora:
ETOVET
etovet@etovet.pl
tel. 507 310 676

Konferencja odbędzie się na Wydziale Medycyny Weterynaryjnej SGGW
ul. Nowoursynowska 159
02-787 Warszawa

Budynek 24

krzysztof anusz 1

dr hab. Krzysztof Anusz, prof. SGGW w Warszawie

Kierownik Katedry Higieny Żywności i Ochrony Zdrowia Publicznego na Wydziale Medycyny Weterynaryjnej SGGW. W latach 2009-2017 Prezes Warszawskiej Izby Lekarsko-Weterynaryjnej

agnieszka-11

Agnieszka M. Staroń

Coach, mentor, trener, mediator, facylitator i konsultant biznesowy. Właścicielka istniejącej od 2000 roku firmy MAGA Consulting, autorka bloga Przyjazny Coaching.

Realizuje projekty związane z rozwojem kadr i biznesu dla firm z różnych segmentów rynku. Wcześniej zdobywała doświadczenie „na etacie”, w polskich i międzynarodowych firmach. 

Wspiera przedsiębiorstwa oraz ich właścicieli i pracowników, prowadząc działania mentoringowe, edukacyjne, doradcze itp. Jako coach, mentor i konsultant pracuje z menedżerami najwyższych szczebli oraz z właścicielami firm. Jako szkoleniowiec i facylitator również z pracownikami innych szczebli.

Ceniona przez klientów, bardzo często po realizacji pierwszego projektu zapraszana jest do dalszej współpracy. Uważnie słucha i przygotowuje propozycje rozwiązań dostosowanych zarówno do potrzeb jak i możliwości swoich klientów

Pracuje zarówno po polsku jak i po angielsku.

Agnieszka M. Staroń również popularyzuje wiedzę związaną z biznesem oraz z łączeniem życia zawodowego z osobistym – pojawia się w programach radiowych i telewizyjnych, pisuje artykuły do renomowanych portali internetowych, przetłumaczyła książkę o zarządzaniu, prowadzi autorskiego bloga Przyjazny Coaching (www.PrzyjaznyCoaching.pl) oraz fanpage o tej samej nazwie na Facebooku (https://www.facebook.com/PrzyjaznyCoaching/). Współpracowała jako mentorka z Fundacją Liderek Biznesu EY. Od lat jest stałym gościem-ekspertem Klubu Dyrektorów Finansowych „Dialog” i grupy „Dyrektor Na Swoim”. Jest członkiem Międzynarodowego Stowarzyszenia Mentorów oraz Związku Pracodawców Warszawy i Mazowsza. Jest także członkiem Rady Fundacji SLOWLAJF – Fundacja Przeciw Wypaleniu Zawodowemu. 

Jacek Szulc

lek. wet. Jacek Szulc

Specjalista chorób małych zwierząt oraz specjalista radiolog. Członek zarządu PSLWMZ, od 8 lat przewodniczący sekcji chirurgów weterynaryjnych. Członek ACVR – międzynarodowego stowarzyszenia radiologów weterynaryjnych. 2013 roku wybrany prezesem elektem Polskiego Stowarzyszenia Lekarzy Weterynarii Małych Zwierząt.

Jedyny w województwie łódzkim stosuje terapię IRAP, po szkoleniach w Niemczech. Klinika stała się referencyjną w odniesieniu do tej terapii.

Prywatnie pasjonat squasha, golfa oraz dobrej książki i muzyki. Od najmłodszych lat życia towarzyszą mu zwierzęta, ukochana rasa psów to cocker spaniele. Aktualnie posiadacz trzech psów i dwóch kotów.

Beata Degórska

dr n. wet. Beata Degórska

Zawód lekarza weterynarii zawsze mnie fascynował na tyle, że nie miałam wątpliwości, co będzie przedmiotem moich studiów i przyszłej pracy. Nie bez wpływu na moje zainteresowanie chirurgią miał mój nauczyciel akademicki – prof. Zdzisław Kłos. Początkowo zaangażowałam się w chirurgię koni, ale różne koleje losu spowodowały, że ostatecznie zajęłam się chirurgią i ortopedią małych zwierząt. Prototyp węglowej protezy stawu biodrowego psa był przedmiotem moich badań i pracy doktorskiej. Do dziś stawy biodrowe psów i ich dysplazja cieszą się moim szczególnym zainteresowaniem. Kontakt ze zwierzętami i możliwość pomocy im daje mi olbrzymią satysfakcję i mobilizuje do nieustannego podnoszenia kwalifikacji, co jest przydatne nie tylko w pracy akademickiej, ale także w prywatnej praktyce lekarsko – weterynaryjnej.

Zdeb

lek. wet. Krzysztof Zdeb

specjalista chirurgii weterynaryjnej

Jestem Absolwentem Warszawskiej SGGW. Od zawsze wiedziałem, że będę chirurgiem dziecięcym. Życie spłatało mi figla i jestem lekarzem nieludzkim. Jestem pracoholikiem. Od początku mojej kariery skupiłem się na chirurgii i ortopedii. Przez wiele lat świadczyłem specjalistyczne usługi dla wielu lecznic weterynaryjnych. W 2013 roku postanowiliśmy z Łukaszem naszą pasję przerodzić w czyn i wspólną wizją weterynarii wdrożyć w życie. Tak powstał LEGWET. Prywatnie lubię ciężkie brzmienia i ciężkie dowcipy. Mój zły brat bliźniak to Cowder.pl

Mój kumpel do biegania to Dyzio

Krzysztof Wasowicz

prof. dr hab. Krzysztof Wąsowicz

Absolwent Wydziału Weterynaryjnego Akademii Rolniczo-Technicznej w Olsztynie. Nauczyciel akademicki, profesor doktor habilitowany nauk weterynaryjnych. Kierownik Katedry Patofizjologii, Weterynarii Sądowej i Administracji Weterynaryjnej Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UWM w Olsztynie. Członek Warmińsko-Mazurskiej Rady Lekarsko-Weterynaryjnej. Praktykę kliniczną traktuje jak hobby, sposób na utrzymanie kontaktu z zawodem i lekarzami-praktykami, ale również jako sposób na zbliżenie wykładanego studentom przedmiotu (patofizjologia) do zagadnień klinicznych i praktyki.

Sabine Schroll

dr Sabine Schroll

Dyplom lekarza weterynarii uzyskała w 1989 na Uniwersytecie w Wiedniu. Od tego czasu prowadziła praktykę małych zwierząt. W 2002 roku zdobyła w Szwajcarii dyplom zoopsychiatry oraz dyplom z zakresu oceny niebezpiecznych psów. W 2009 roku odznaczona medalem Josefa Bayera przez Towarzystwo Przyjaciół Medycyny Weterynaryjnej.

Od 2012 wykładowca i konsultant z zakresu medycyny behawioralnej na Uniwersytecie w Wiedniu. W 2013 założyła praktykę weterynaryjną zajmującą się wyłącznie kotami, zajmuje się także konsultowaniem przypadków z zakresu zaburzeń zachowania psów i kotów. Autorka wielu publikacji z dziedziny weterynaryjnej medycyny behawioralnej oraz poradników dla właścicieli zwierząt.

zdjęcie

Aleksandra Kłosowska

Psycholog ze specjalizacją w obszarze Psychologii Pracy i Stresu, dyplomowany coach. Obecnie rozwija swój warsztat w trakcie szkolenia z Interwencji Kryzysowej i Specjalistycznej Pomocy Psychologicznej w Instytucie Psychologii Zdrowia. Prowadzi konsultacje indywidualne, poradnictwo rodzinne, sesje coachingowe, interwencję kryzysową, a także warsztaty z zakresu stresu i radzenia sobie z nim oraz motywacji zarówno w sferze prywatnej jak i zawodowej. Szczególną wagę przykłada do wsparcia psychologicznego w miejscu pracy. Plany zawodowe wiąże z kształceniem w kierunku Psychoterapii oraz Mindfulness. Jest pasjonatką lotnictwa, psychologii i włoskiej kuchni; a prywatnie- żoną i mamą.

portret2

Aleksandra Ostrowska

Psycholog-praktyk, certyfikowana trenerka, realizatorka szkoleń z zakresu umiejętności miękkich, takich jak: radzenie sobie ze stresem na codzień, wypalenie zawodowe, budowanie efektywnych zespołów pracowniczych, i innych. Realizuje warsztaty samorozwojowe z zakresu Sztuki Dobrostanu na co dzień, ponieważ jej celem i misją jest pomaganie ludziom w osiągnięciu poczucia szczęścia. Ukończyła Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej w Warszawie, kierunek Społeczna Psychologia Kliniczna a także Studium Terapii Uzależnień Polskiej Federacji Społeczności Terapeutycznych.

Pręgowski

dr Michał Piotr Pręgowski

Doktor socjologii i medioznawca, pracownik Wydziału Administracji i Nauk Społecznych Politechniki Warszawskiej. Interesuje się socjologią norm i wartości, jak również społeczną konstrukcją zwierząt towarzyszących, praktykami żałobnymi wobec zwierząt i relacją między przemocą wobec zwierząt a przemocą w rodzinie. Badania o charakterze antropozoologicznym prowadzi od 2012 roku. Jako stypendysta Fulbrighta był wykładowcą kierunku „Animal Studies” na Eastern Kentucky University w roku akademickim 2014/2015. Wykładał również gościnnie w Messerli Research Institute przy Uniwersytecie Weterynaryjnym w Wiedniu, na Montana State University, Madonna University, Carroll College, University of Louisville, a także dla Animals & Society Institute i San Francisco Society for the Prevention of Cruelty to Animals.

Autor książki „Zarys aksjologii internetu. Netykieta jako system norm i wartości sieci” (Wydawnictwo Adam Marszałek, 2012). Inicjator, współautor i redaktor naukowy książek: „Pies też człowiek? Relacje psów i ludzi we współczesnej Polsce” (WN Katedra, 2014); „Free Market Dogs: Human-Canine Bond in the Post-Communist Poland” (Purdue University Press, 2016) oraz „Companion Animals in Everyday Life” (Palgrave Macmillan, 2016). Jest członkiem Animals & Society Institute (od 2012) i International Society for Anthrozoology (od 2014), a także sekretarzem zarządu International Association of Human-Animal Interaction Organizations (IAHAIO, od 2016). Od lipca 2017 członek rady redakcyjnej Anthrozoös, naukowego czasopisma antropozoologicznego działającego nieprzerwanie od 1991 roku.

Na zdjęciu z Dharmą, wilkiem z ośrodka badawczego Wolf Park w stanie Indiana.

Sobiesław Zakrzewski

Sobiesław Zakrzewski

Filozof, Psycholog, w trakcie certyfikacji na Psychoterapeutę poznawczo-behawioralnego i Specjalistę psychoterapii uzależnień. Od kilku lat zawodowo związany głównie z Instytutem Psychiatrii i Neurologii w Warszawie. Podstawowe obszary pracy i zainteresowań zawodowych to uzależnienia i zaburzenia lękowe. Członek Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej oraz Association for Contextual Behavioral Science.

anna_pietruszka

Anna Pietruszka-Dróżdż

Z wykształcenia socjolożka (Uniwersytet Warszawski).

Trenerka INTRA (Szkoła Treningu i Warsztatu Psychologicznego w Ośrodku Pomocy i Edukacji Psychologicznej), Coach ICC ( International Coaching Community – ICC), oraz Family Coach (Erickson College International).

Współzałożycielka Fundacji MaMa – największej organizacji pozarządowej w Polsce zajmującej się macierzyństwem i rodzicielstwem oraz firmy szkoleniowej Synergis (www.synergis.edu.pl).

Prowadzi warsztaty oparte na tworzeniu standardów i warunków sprzyjających osiągnięciu równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym. Stwarza to możliwość realizacji własnych ambicji pracowników i przedsiębiorców, zachowując równowagę pomiędzy pracą i życiem zawodowym. Prowadzi również szkolenia z zakresu doskonalenia kompetencji miękkich ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji interpersonalnej oraz technik radzenia sobie ze stresem w miejscu pracy. Stworzyła autorską metodę treningową „learn and act” polegającą na przekazaniu najbardziej istotnych informacji dotyczących danego tematu szkoleniowego w możliwie jak najkrótszym czasie. Swoją pracę poddaję superwizji w International Coaching Community.

dni
godzin
minut
sekund

Warsztaty

odbędą się 20 maja 2018 r.

na Wydziale Medycyny Weterynaryjnej SGGW w Warszawie w budynku nr 24

Szanowni Państwo, zapraszamy do udziału w warsztatach. Każde zajęcia będą odbywały się w kameralnych grupach, zapewniających możliwość indywidualnego podejścia do uczestników i będą trwały 4 godz.

Proponujemy do wyboru warsztaty:

W godz. 9–13

WARSZTAT nr 1 – Oswajanie roszczeniowego i trudnego klienta.  – Gabriela Gab

WARSZTAT nr 2 – O czym pamiętać komunikując się z innymi? Jak mówić, żeby być usłyszanym? Warunki skutecznego przekazu.  – Izabela Dembicka-Starska

WARSZTAT nr 3 – NATURAL LIFE MENAGMENT -kroki przeciw wypaleniu zawodowemu. – Emilia Sobczyk

WARSZTAT nr 4 – Stres- przyjaciel czy wróg? Czy warto radzić sobie ze stresem? – Aleksandra Kłosowska

WARSZTAT nr 5 – TYLKO DLA KOBIET!  Będąc mamą lekarką – jak zadbać o integracje życia prywatnego z zawodowym.  – Anna Pietruszka-Dróżdż

 

W godz. 14–18

WARSZTAT nr 6 – Jak (lepiej) organizować swoją pracę? Narzędzia i techniki przydatne w planowaniu i organizowaniu zadań. – Izabela Dembicka-Starska

WARSZTAT nr 7 – Budowanie zawodowej pewności siebie. – Emilia Sobczyk

WARSZTAT nr 8 – Asertywność i przekonania, czyli gdzie jest granica pomiędzy stawianiem granic w trosce o siebie, a skutecznością w zdobywaniu i utrzymywaniu klientów. – Gabriela Gab 

WARSZTAT nr 9 – Prawidłowa komunikacja w zespole gwarancją sukcesu – jak rozmawiać w sytuacjach trudnych? – Aleksandra Kłosowska

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Koszt udziału w jednym warsztacie to 350 zł, w dwóch 600 zł.

Dla osób biorących udział w konferencji zniżka 50 zł za udział w każdym warsztacie.

Członkowie PLSWMZ zniżka 10% od ostatecznej kwoty

Studenci WMW SGGW zniżka 10% od ostatecznej kwoty

Wpłaty powinny być wniesiona na konto:

Centrum Szkoleń Behawioralnych ETOVET 

mBank 13 1140 2004 0000 3402 7671 3385

lub

na konto PayPal – etovet@etovet.pl
(przelew na e-mail)

 W tytule imię i nazwisko uczestnika

Kontakt do organizatora:
ETOVET
etovet@etovet.pl
tel. 507 310 676

Warsztaty odbędą się na Wydziale Medycyny Weterynaryjnej SGGW
ul. Nowoursynowska 159
02-787 Warszawa

Budynek 24

OPISY WARSZTATÓW

WARSZTAT 1

Asertywność i przekonania,  czyli gdzie jest granica pomiędzy stawianiem granic w trosce o siebie, a skutecznością w zdobywaniu i utrzymywaniu klientów. 

Gabriela Gab

Asertywność, to coś więcej niż tylko zbiór technik komunikacyjnych ułatwiających dbanie o swoje interesy. Samo przeczytanie o nich w książkach, czy publikacjach, jeszcze nie wystarczy. Żeby umieć je zastosować w konkretnych sytuacjach, warto przećwiczyć je w bezpiecznej atmosferze. Uczestnicy tego warsztatu będą mieli okazję poznać praktyczne narzędzia do radzenia sobie z wyzwaniami w relacjach z klientem. Właściwie rozumiana i zastosowana postawa asertywna wspiera prowadzenie biznesu i łączenie różnych ról w życiu. Ale nawet najlepiej wytrenowane schematy asertywnych rozmów nie zadziałają, jeśli nie będziemy mieli w sobie głębokiego wewnętrznego przekonania, że mamy do tego prawo, że na to zasługujemy, że nasze asertywne zachowanie jest dla nas dobre. W trakcie zajęć będzie okazja do przyjrzenia się swoim przekonaniom i ich zrewidowania i wzmacniania tych, które nam służą oraz zmieniania tych, które nas ograniczają lub zwyczajnie szkodzą.

WARSZTAT 2

O czym pamiętać komunikując się z innymi? Jak mówić, żeby być usłyszanym? Warunki skutecznego przekazu. 

Izabela Dembicka-Starska

Każdego dnia komunikujemy się z innymi ludźmi – załatwiamy sprawy, przekazujemy informacje, słuchamy.  Jak ułatwić komunikację w sytuacjach zawodowych? Co wpływa na to, żeby inni nas usłyszeli? Jeśli chcesz skuteczniej się komunikować z innymi ludźmi, weź udział w warsztacie „Jak mówić, żeby być usłyszanym?”.

Podczas warsztatu osoby uczestniczące:

  • poznają warunki skutecznego przekazu
  • zastanowią się nad barierami i zakłóceniami w komunikacji oraz metodami radzenia sobie z nimi
  • zwiększą swoją wiedzę z zakresu komunikacji, przydatną m.in. w rozmowach z klientami, pracownikami czy przełożonymi.

Warsztat będzie prowadzony metodami aktywnymi m.in. praca w mniejszych grupach, ćwiczenia, dyskusje, praca w parach.

WARSZTAT 3

NATURAL LIFE MENAGMENT –  kroki przeciw wypaleniu zawodowemu. 

Emilia Sobczyk.

 Wypalenie zawodowe może dotknąć każdego. Świat jest wymagający, szybki, pełen zależności i presji. Jeśli porównamy ile energii wkładamy w pracę, w budowanie bezpiecznego życia, w logistykę dnia codziennego, a ile dostajemy energii w zamian od świata, by doładować wewnętrzne baterie zauważymy, że bilans często nie wychodzi na naszą korzyść.

Czemu ludzie nie troszczą się o mnie, tak jak ja o nich? Czemu szef w  pracy chce ode mnie więcej i więcej? Czemu klienci wchodzą mi na głowę?

Jeśli będziemy w ciągłym oczekiwaniu, że ktoś, kiedyś nas doceni, ulży w trudach, pomoże, to szybko może okazać się, że stanie się to dopiero, kiedy siły od nas odejdą, a poczucie nieszczęścia, zdominuje nasze codzienne bycie. Łatwiej, korzystniej wziąć  sprawy w swoje  ręce, zadbać o siebie już dziś. Codziennie. Podniesie to nasze poczucie satysfakcji życiowej zarówno na gruncie  zawodowym jak i prywatnym.

NATURAL LIFE MENAGMENT – to warsztat dla ludzi, którzy borykają się z wypaleniem zawodowym lub chcą jemu zawczasu zapobiec. Warsztat ma na celu uświadomienie sobie osobistych celów życiowych w kontekście pracy, ich wpływu na nasze samopoczucie i wypalenie zawodowe.

Na spotkaniu będziemy szukać indywidualnych wyznaczników osobistego dobrostanu oraz zbudujemy wewnętrzny kompas, który będzie wskazywał kierunek naszego rozwoju i życiowej satysfakcji.

Program:

  • Co jest dla mnie rozsądnym, sensownym celem, do którego chcę dążyć w życiu?
  • Kim jestem – walka między „Ja” a „super Ja”.
  • Co przynosi mi szczęście?
  • Jak sięgać po osobiste szczęście (egoizm/altruizm/asertywność)?
  • Wewnętrzna motywacja – gdzie jej szukać?
  • Synteza poszukiwań – wewnętrzna mapa.

WARSZTAT 4

Stres – przyjaciel czy wróg? Czy warto radzić sobie ze stresem? 

Aleksandra Ostrowska

Stres można śmiało uznać za pojęcie XXI wieku. Dotyka każdego człowiek na różnych etapach jego życia. Choć może przejawiać się zarówno w sposób pozytywny, jak i negatywny, to jego powszechne znaczenie jest zdecydowanie negatywne. Jak odczarować stres? Jaki jest Twój stres i gdzie jest jego źródło? Jak wpływa na Twoje życie? O znaczeniu stresu w życiu jednostki ja i grupy będzie można dowiedzieć się na warsztacie, w którym zostaną przedstawione informacje na temat psychologii stresu oraz praktyczne sposoby radzenia sobie z nim.

WARSZTAT 5

Będąc mamą lekarką – jak zadbać o integracje życia prywatnego z zawodowym.

Anna Pietruszka-Dróżdż

Szkolenie dedykowane jest lekarkom, które chciałby zwiększyć umiejętności integracji życia zawodowego i prywatnego. Podczas warsztatów uczestniczki nabędą wiedzę z zakresu ustalania priorytetów, podziału obowiązków domowych, komunikacji i asertywnych zachowań.

Podczas warsztatu

  • dowiesz się jak skutecznie i w zgodnie ze sobą stawiać cele zawodowe;
  • przyjrzysz się własnej hierarchii wartości i jej wpływie na harmonię w życiu;
  • dowiesz się jak możesz zadbać o integrację pracy z byciem rodzicem;
  • dowiesz się jak podzielić zadania domowe pomiędzy domowników;
  • przećwiczysz zachowania asertywne: umiejętność odmawiania, wyrażania próśb i oczekiwań, przyjmowania i wyrażania krytyki.

Korzyści po spotkaniu:

  • otrzymasz wiedzę z zakresu integracji życia prywatnego z zawodowym;
  • ustalisz swoje priorytety zawodowe i prywatne;
  • otrzymasz konkretne narzędzia dotyczące sposobu podziału obowiązków domowych;
  • wypracujesz własne sposoby zachowania się w sytuacjach ocenianych subiektywnie jako trudne;
  • otrzymasz wskazówki dotyczące asertywnego komunikowania się.

WARSZTAT 6

Jak (lepiej) organizować swoją pracę? Narzędzia i techniki przydatne w planowaniu i organizowaniu zadań. 

Izabela Dembicka-Starska

Duża liczba zadań i spraw do załatwienia, spiętrzenie obowiązków, pojawiające się zaległości, wyścig z czasem, stres. Brzmi znajomo? Jeśli chcesz efektywniej organizować swoją codzienną pracę i zadania, weź udział w warsztacie „Przydatne narzędzia i techniki organizacji pracy”.

Podczas spotkania osoby uczestniczące:

  • zastanowią się, co wpływa na efektywne organizowanie w pracy zawodowej, jak i poza nią
  • zwiększą umiejętność określania priorytetów
  • poznają wybrane 3-4 narzędzia (techniki, metody pracy), które pomagają w skutecznym planowaniu i realizowaniu działań
  • przećwiczą przykładowe metody pracy, zgodnie ze swoimi potrzebami

Warsztat będzie prowadzony metodami aktywnymi m.in. praca w mniejszych grupach, ćwiczenia, dyskusje.

WARSZTAT 7

Budowanie zawodowej pewności siebie. 

Emilia Sobczyk

Według przeprowadzonego niedawno unijnego sondażu co 10 Polak nie jest pewny swoich umiejętności oraz kwalifikacji zawodowych. Niepewność co do własnych kompetencji jest przeszkodą w osiąganiu zawodowych sukcesów i znacząco wpływa na satysfakcję z pracy oraz relacje z klientami. Inne badania psychologiczne pokazują, że to co myślimy o sobie, często nie ma odzwierciedlenia w rzeczywistości, a jest jedynie zależne od poczucia osobistego poczucia wartości.

Podczas warsztatu:

  • Przyjrzysz się swoim mocnym stronom,
  • Rozpoznasz negatywne przekonania na swój temat i zobaczysz jak z nimi pracować,
  • Uświadomisz sobie osobiste kompetencje,
  • Poznasz wartość swojej pracy,
  • Zmienisz sposób myślenia o sobie,
  • Poznasz drogę, która nauczy cię dystansu do krytyki,
  • Weźmiesz odpowiedzialność za własną samoocenę,
  • Poprawisz swoje poczucie własnej wartości,
  • Zbudujesz swoją pewność siebie.

WARSZTAT 8

Oswajanie roszczeniowego i trudnego klienta.

Gabriela Gab

Klienci jak to ludzie – bywają różni. Z jednymi pracuje się super przyjemnie, z poczuciem satysfakcji i zawodowego spełnienia. Z innymi jest trudniej. A jeszcze z innymi okropnie trudno. Zdarzają się i tacy, którzy potrafią wzbudzić najgorsze instynkty w najspokojniejszym człowieku, obudzić „zwierzę” w weterynarzu.  Co wpływa na jakość relacji z klientem – właścicielem zwierzęcia? Co można zrobić, żeby ułatwić sobie kontakt, wzmocnić swój autorytet i wzbudzić zaufanie? Jak zapobiegać sytuacjom konfliktowym? I jak zarządzać swoimi emocjami, dbać o swój dobrostan i nie wpadać w niepotrzebne kłopoty? Uczestnicy warsztatu poznają praktyczne techniki i narzędzia psychologiczne pomagające utrzymać dobre relacje z wymagającymi klientami i jednocześnie zadbać o siebie i swój dobrostan.

WARSZTAT 9

Prawidłowa komunikacja w zespole gwarancją sukcesu – jak rozmawiać w sytuacjach trudnych? 

Aleksandra Kłosowska

Komunikacja stanowi swoisty system, w obrębie którego zachodzą procesy porozumiewania się bazujące na zdolnościach poznawczych, kategoryzacji oraz zachowaniu jednostek celem wymiany informacji, wiedzy, doświadczenia, idei.

Stosowana na co dzień komunikacja w sposób intuicyjny, równie często przysparza wiele kłopotów. Skąd bierze się trudność w porozumieniu? Jak właściwie przekazać informację by została ona zrozumiana w oczekiwany sposób? Na warsztacie zostaną wykorzystane ćwiczenia obrazujące konteksty pojawiających się w procesach komunikacji trudności.

Warsztaty poprowadzą:

IMG_6705

Emilia Sobczyk

Psychoterapeutka Gestalt, trenerka Focusingu.

Cel zawodowy: wspieranie stylu życia w zgodzie ze sobą, poprzez balansowanie tego co cielesne, duchowe, emocjonalne i intelektualne. Pracuję z klientami indywidualnymi oraz prowadzę grupy rozwoju osobistego, również dla osób wypalonych zawodowo. Swoje umiejętności zdobyłam w Instytucie Terapi Gestalt w Krakowie oraz Institut für Integrale Gespräch und Focusingtherapie w Monachium.

SONY DSC

Gabriela Gab

Certyfikowany coach International Coaching Community i trener kompetencji społecznych. Od kilkunastu lat zajmuje się wspieraniem ludzi w rozwoju i osiąganiu ich celów zawodowych i osobistych. Absolwentka Psychologii Biznesu w Akademii Leona Koźmińskiego, Podyplomowych Studiów Coachingowych w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej i Laboratorium Psychoedukacji, Profesjonalnego Studium Trenerów Biznesu oraz Szkoły Coachingu Grupowego i Zespołowego. Jej pasją zawodową jest coaching medyczny. Autorka poradnika dla lekarzy „Jak motywować pacjentów” Wydawnictwo ITEM Publishing 2016. Prywatnie wraz z mężem i dwojgiem dorastających synów stanowi doskonale wytresowany personel kotów Onufrego i Bazyla.

Iza_Dembicka_4x3_klon

Izabela Dembicka-Starska

Specjalistka ds. zarządzania i marketingu (absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego).

Od ponad 15 lat zajmuje się organizowaniem, planowaniem, zarządzaniem (oraz marketingiem) głównie w sektorze organizacji pozarządowych. Członkini zarządu Stowarzyszenia Klon/Jawor, w którym odpowiada m.in. za planowanie projektów, organizowanie pracy oraz promocję.

Certyfikowana trenerka (przez Stowarzyszenie Trenerów Organizacji Pozarządowych), od 2004 roku prowadzi szkolenia z planowania działań, promocji i współpracy z mediami. Współautorka publikacji „Mocni w promocji. Podręcznik dla organizacji pozarządowych”.

Lubi rozmawiać, doradzać, wspierać w rozwoju.

zdjęcie

Aleksandra Kłosowska

Dyplomowanym coach i psycholog ze specjalizacją w obszarze Psychologii Pracy i Stresu. Obecnie rozwija swój warsztat w trakcie szkolenia z Interwencji Kryzysowej i Specjalistycznej Pomocy Psychologicznej w Instytucie Psychologii Zdrowia. Prowadzi konsultacje indywidualne, poradnictwo rodzinne, sesje coachingowe, interwencję kryzysową, a także warsztaty z zakresu stresu i radzenia sobie z nim oraz motywacji zarówno w sferze prywatnej jak i zawodowej. Szczególną wagę przykłada do wsparcia psychologicznego w miejscu pracy. Plany zawodowe wiąże z kształceniem w kierunku Psychoterapii oraz Mindfulness. Jest pasjonatką lotnictwa, psychologii i włoskiej kuchni; a prywatnie- żoną i mamą.

anna_pietruszka

Anna Pietruszka-Dróżdż

Z wykształcenia socjolożka (Uniwersytet Warszawski).

Trenerka INTRA (Szkoła Treningu i Warsztatu Psychologicznego w Ośrodku Pomocy i Edukacji Psychologicznej), Coach ICC ( International Coaching Community – ICC), oraz Family Coach (Erickson College International).

Współzałożycielka Fundacji MaMa – największej organizacji pozarządowej w Polsce zajmującej się macierzyństwem i rodzicielstwem oraz firmy szkoleniowej Synergis (www.synergis.edu.pl).

Prowadzi warsztaty oparte na tworzeniu standardów i warunków sprzyjających osiągnięciu równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym. Stwarza to możliwość realizacji własnych ambicji pracowników i przedsiębiorców, zachowując równowagę pomiędzy pracą i życiem zawodowym. Prowadzi również szkolenia z zakresu doskonalenia kompetencji miękkich ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji interpersonalnej oraz technik radzenia sobie ze stresem w miejscu pracy. Stworzyła autorską metodę treningową „learn and act” polegającą na przekazaniu najbardziej istotnych informacji dotyczących danego tematu szkoleniowego w możliwie jak najkrótszym czasie. Swoją pracę poddaję superwizji w International Coaching Community.

© 2017 etovet.pl
All Rights Reserved