CENTRUM SZKOLEŃ BEHAWIORALNYCH

II Kongres Weterynaryjnej Medycyny Behawioralnej

Warszawa, 5-6 grudnia 2015

Współorganizator

izba

Patronat

pslwmz_logo_pelna_nazwa-200
Logotyp SWMB-KOLOR-RGB

Patronat medialny

Sponsorem głównym była firma

Referaty

lek. wet. Jolanta Łapińska
„Zabawa i wzbogacanie środowiska jako element terapii behawioralnej kotów”

lek. wet. Aleksandra Słyk-Przeździecka
„Minimalizowanie stresu u psów” 

lek. wet. Joanna Iracka
dr n. wet. Sybilla Berwid-Wójtowicz
„Zachowania kompulsywne a dietetyczne wspomaganie leczenia nieswoistych stanów zapalnych jelit u psów” 

lek. wet. Jacek Garncarz
„Czy i jak choroby oczu wpływają na zachowanie zwierząt” 

Zofia Mrzewińska
„Elementy podstawowego wychowania w profilaktyce pogryzień; rola lekarza weterynarii jako pierwszego autorytetu dla właściciela pierwszego szczeniaka” 

lek. wet. Remigiusz Cichoń
„Zrozumienie języka psa w pracy lekarza weterynarii” 

lek. wet. Joanna Iracka
„Różnicowanie zaburzeń somatycznych i behawioralnych psów i kotów” 

dr n. wet. Michał Ceregrzyn
„Choroby przewodu pokarmowego psów jako konsekwencje zaburzeń relacji pies-właściciel” 

Zofia Mrzewińska
„Motywowanie psa poprzez wykorzystanie kolejnych ogniw łańcucha zachowań łowieckich”

© 2017 etovet.pl
All Rights Reserved

e-mail: etovet@etovet.pl

Zapisz się do newslettera

Otrzymuj informacje o nowościach wprost
do Twojej skrzynki e-mailowej.

Zapisując się do newslettera – wyrażasz zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na podany adres e-mail informacji handlowych dotyczących usług oferowanych przez ETOVET.

Podanie adresu e-mail jest dobrowolne, ale niezbędne do korzystania z Newslettera. Przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych osobowych oraz ich poprawiania. Administratorem danych osobowych  jest Centrum Szkoleń Behawioralnych ETOVET Agata Sowińska, 02-791 Warszawa, ul. Na Uboczu 12/1.
NIP 5252363130. 

Dane osobowe zawarte w powyższym formularzu będą przetwarzane w celu realizacji
usługi Newsletter oraz w celach marketingowych.

Twoje dane są bezpieczne, nigdy nie będą zbierane ani nie zostaną sprzedane do celów marketingowych.